Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Fresh Kebab. Meer weten? Ontdek meer
Thijs
22 jun 2026 om 18:03
Mix grill te weinig voor de prijs naar mijn mening maar wel smakelijk
jm
21 jun 2026 om 22:38
was erg lekker en goed heet aangekomen
Damian
14 jun 2026 om 9:27
Waas super lekker :D
Helena
13 jun 2026 om 22:39
lekker
Maithe
12 jun 2026 om 22:04
We hadden een mixed grill voor 2 personen en een portie calamari. Onze dochter had een haar in haar eten zitten. Vlees smaakte oké maar was al best wat afgekoeld. Vonden wel de porties aan de kleine kant, iets meer frietjes zou fijn zijn.
Alex
4 jun 2026 om 18:07
friet nog rauw en koud, kebab niet geweldig en de knoflooksaus zat was net de bodem van het bakje bedekt. zeker geen aanbevelingen.
Linda
24 mei 2026 om 20:48
lekkere pizza's en lekkere saus. Het restaurant heel netjes !
Steff
12 mei 2026 om 15:59
De kip was droog, de spareribs waren heel droog, en de inktvisringen waren net karton helaas. Maar de friet was weer lekker krokant, en een aardige bezorger
Adrián
10 mei 2026 om 2:56
very good :) great falafel with fresh salad, only a bit more sauce would be nice ;)